- Anoniem9 april 2015 om 17:51
Goedenavond,
Ik heb ruim 2 jaar geleden een vermoedelijke hernia met klapvoet opgelopen. Er zijn nooit foto’s gemaakt maar de arboarts zei dat ik waarschijnlijk een hernia had. Toen best last gehad van mijn benen ( kramp in benen en soort zweepslag gevoel in de kuit )
Nu ruim 2 jaar verder is de pijn nog niet geheel weg en de pijn in mijn benen ook niet. Het is niet werk belemmerd maar als ik thuis kom na het werk dan doen mijn benen wel pijn. De fysio zei dat mijn zenuw beschadigd is, Kan dit? en kan dat herstellen?
Ik ben eigen baas en ben bang dat ik in de toekomst moet stoppen omdat het erger kan worden.
Heeft iemand een idee hoe ( ik denk zenuwpijn ) verminderd of zelfs verdwijnt?Alvast bedankt.
Jeet
1 reactieReagerenJohn (moderator)
9 april 2015 om 18:56Er had eigenlijk eerder onderzoek gedaan moeten worden.
Er zou eerst eens een scan gemaakt moeten worden om vast te stellen wat er nou precies aan de hand is en waar de klachten door veroorzaakt worden. Dan kun je kijken of en wat er aan gedaan kan worden. Er is wel speciale medicatie tegen zenuwpijnen. Lyrica of Neurontin bijvoorbeeld. Daarnaast zijn er nog andere mogelijkheden. Als de zenuw beschadigd is zou er een blokkade gelegd kunnen worden.
Reageren
Maar eerst zal duidelijk moeten zijn wat er precies aan de hand is.