- Mimi8921 augustus 2018 om 19:21
Hallo,
Begin april liep ik in de stad en merkte ik dat ik niet goed kon lopen, mijn voet plofte neer. Ff gegoogled, ja klapvoet. Gaat vast snel weer over.
Na een aantal weken merkte ik dat ik ook een klapvoet kreeg of had aan de andere voet, dus toch maar ff naast de huisarts. Ja, 2 klapvoeten en werd verwezen naar de neuroloog.
Daar ben ik 4 weken geleden geweest en die constateerde dus ook klapvoeten aan beide kanten. Heb toen een aantal dagen later eem E.M.G. gehad ik beide benen. Spieren werkten idd niet goed en er was ook er kleine afwijking in de zenuwen te meten.
Ik moest toen onmiddellijk een uitgebreid bloedonderzoek laten doen (tekorten, schildklier, lever etc etc). Daar is niets uitgekomen.
Ik moet volgende week in de MRI voor mijn lendewervels om een hernia of dergelijke uit te sluiten.
2 dagen later moet ik weer naar de neuroloog voor de uitslag van de MRI en voor verwijzing naar een academisch ziekenhuis.
Iemand enig idee wat dit kan zijn? Of herkennen jullie hier iets van?
Ben een jonge vrouw van 29.
3 reactiesReagerenMimi899 september 2018 om 23:47Rug mri was helemaal in orde.
Reageren
Ben naar utrecht verwezen, neurologisch ziekenhuis? 200 km van huis, had dichter bij verwacht hahaMimi899 september 2018 om 23:53En na gesprek van vorige week, vertelde mijn neuroloog dat mijn zenuwen de spieren niet aanstuurde? Of iets in die richting..
ReagerenWM22 april 2021 om 21:29ik heb vergelijkbare problemen aan beide voeten. Oorzaak na veel onderzoek en maanden verder nog niet bekend. Hoe is het verder met jou gegaan?
Reageren