Zoeken Vraag het forum

Uitstraling naar benen maar geen hernia

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ado

Dag allemaal,
    Ruim een jaar geleden ben ik door gladheid van mijn fiets gevallen. Sindsdien heb ik uitstraling naar mijn beide benen. Soms bovenbenen achter, soms voor net boven de knie en soms onderbenen tot net boven de voeten. Klachten heb ik voornamelijk als ik zit. En vooral op iets zachts. Op harde ondergrond heb ik er minder last van.

Sinds ik klachten heb loop ik bij de fysio. Het hielp om klachten met zo’n 60-70% te verminderen. Röntgenfoto en MRI scan zijn schoon. Het zit niet in mijn rug dus.

Huisarts weet niet waar die me verder heen kan verwijzen. Fysio heeft er ook geen antwoord op. Ik ben voor de rest erg mobiel. Ik kan sporten en alle bewegingen maken. Verder geen rugklachten of zo. Heeft iemand anders hier ook ervaring mee?

1 reactie
    Reageren
    Nol

Beste Ado,

Erg vervelend. Ik heb ook ooit uitstralingen gehad in beide benen. Bij mij is echter ook nooit een hernia geconstateerd. Toen ik actiever ging sporten losten de problemen vanzelf op.. Veel sterkte..

Reageren
Reageer op: Uitstraling naar benen maar geen hernia
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.