- Anoniem5 februari 2018 om 21:04
In november ben ik tijdens het sporten op mijn rechterbil gevallen. Ongeveer vijf minuten daarna kreeg ik pijn in mijn rechteronderugrug, -bil en -been. Volgende ochtend naar de HAP geweest omdat de pijn ondragelijk was. Ze zeiden dat het een kneuzing was van de spieren in de bil en dat het na twee weekjes wel weer over zou zijn. Ik was positief ingesteld en begon met fysiotherapie. Er werd dry needling toegepast om de spierspanning te verminderen. Ging steeds beter, ik zag een stijgend lijn. Toen kwam de uitstraling in mijn been ineens weer erger terug. Ik ben toen naar de HA geweest. Die zei dat het nog steeds van de kneuzing was.
Vanaf dat ik weer naar de HA was geweest (december) zag ik weer een stijgende lijn.
Ik weet niet wat er nu gebeurd is maar het is nu 100x keer erger. Ik kom net terug van het sporten. Ik heb superveel pijn in de linkerkant van mijn onderrug en uitstraling naar mijn hele been. Helemaal tot mijn tenen en enkel. Gek dat het natuurlijk zo erg ineens is teruggekomen, maar wat ik nog gekker vind is dat het nu ineens de linkerkant is i.p.v. de rechterkant? De uitstaling voelt heel krampachtig en het doet zo’n pijn dat ik soms even niet weet waar ik het zoeken moet.
Mijn volgende afspraak bij de fysiotherapeut is pas over drie weken.
Ik twijfel toch wel erg of het wel een kneuzing is. Ik heb het gevoel dat er iets anders aan de hand is. Heeft iemand een idee?1 reactieReagerenJohn (moderator)
6 februari 2018 om 00:07ga terug naar de huisarts en vraag een verwijzing voor de orthopeed.
Reageren