Zoeken Vraag het forum

liesblessure, rugpijn enzovoort

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik ben een meisje van 16 jaar. Ik rij nu al 3 maanden geen paard meer en heb vrijstelling voor gym op school.Heel lang verhaal, maar het komt op het volgende neer.