- Anoniem2 november 2014 om 21:26
Hallo,
Ik zit op de middelbare school, ik ben 15 en ongeveer 1,60 meter lang. En ik ben ook niet de zwaarste. Ik ben dus een beetje mager. Soms heb ik zware tassen, de zwaarste is 11 kilo. Deze moet ik de hele dag meezeulen. Ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft, maar toch. Ik werd van vrijdag op zaterdag gewoon normaal wakker, ik had alleen ineens last van mijn rug. Ergens helemaal onderin. Ik dacht: Ik zal wel verkeerd hebben gelegen tijdens mijn slaap, en zou vanzelf over gaan. Ik werd vanochtend wakker, met precies dezelfde pijn. Ik kan bijna niet bukken zonder steun, of goed liggen. Weten jullie wat dit kan zijn, en vooral wat ik er tegen kan doen?
Alvast bedankt!
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
2 november 2014 om 21:31Het zou inderdaad van de zware tas kunnen zijn. 11kg is eigenlijk ook veel te zwaar.
Reageren
Als de klachten aanhouden ga dan nar je huisarts.Anoniem4 november 2014 om 14:16In hoe lange termijn bedoelt u?, 1 week ofzoiets?
ReagerenJohn (moderator)
4 november 2014 om 17:03Als de klachten binnen 1 week nog niet verminderd zijn ga dan naar de huisarts.
Reageren