- Anoniem23 september 2014 om 10:53
Hallo
ik heb al jaren last van onverklaarbare spierpijn op verschillende plekken in mijn lichaam.
Het is begonnen met gespannen schouders en bovenrug waarvoor ik ieder halfjaar naar de fysio ga.
sinds 2 jaar heb ik ook last van bijde polsen waaronder een ontsteking van de quarvain pees rechts, deze heeft al meerdere malen ontstekingsremmers gehad en een spuit en is al geopereerd maar het gaat niet weg!
Nu sinds een maand of 2 ook last van de bovenbenen (spierpijn)
En de kleine spieren boven op de linker hand.
de spierpijn gaat maar niet weg en is de ene keer erger als de andere keer.
meer of minder bewegen heeft niet veel invloed maar ik merk wel dat een nacht rust of lang stil zitten de klachten verergert
ook kou verergert de klachten
ik eet gezond en beweeg genoeg.
heeft iemand hier ervaring mee?4 reactiesReagerenJohn (moderator)
23 september 2014 om 14:21Ga met de klachten naar je huisarts en vraag een verwijzing naar de reumatoloog. Vraag ook om een bloedonderzoek op reumatische aandoeningen
ReagerenAnoniem13 oktober 2014 om 18:26hallo ik heb nu anderhalf jaar spierpijn in mijn bovenbenen ben er bij de reumatoloog geweest bloed en urine onderzoek gehad mri scan voor mijn heupen maar niks gevonden terwijl het steeds heviger word ik heb de ziekte van crown maar dat heeft uitgewezen dat daar niks mee te maken heeft weet iemand hier een antwoord op
ReagerenAnoniem24 mei 2016 om 22:05Al eens aan fibromyalgie gedacht?
ReagerenRolf30 december 2017 om 03:51Ik vraag me af of je misschien al iets meer weet over je onverklaarbare spierpijnen en of er wellicht anderen zijn die iets weten, aangezien ik ook al van het kastje naar de muur ben gestuurd en na een jaar fysio, 2x spuiten in mijn schouders en een half jaar rust word de spierpijn in mijn onderrug, bovenrug, schouders, biceps, onderarmen, voeten (hiel) alleen maar erger.
Reageren
Tegenwoordig niet kunnen slapen van de pijn en als een oud mannetje opstaan met een gebogen rug en enkels waar je niet mee kan lopen.
Het vreemde is dat de pijn verminderd als ik mijn lichamelijk zwaar werk doe en erger word als ik rust (zit of lig)
Vvoor verwachting op een reactie klopt mijn hart ?