- Anoniem20 mei 2014 om 17:30
Dag! Ik heb uit interesse een vraag,
Ik heb dus spierpijn (als ik mijn armen horizontaal strek)
3 cm boven mijn oksel, deze spierpijn is ongeveer met een diameter van 2 a 3 cm, ik heb het aan beide kanten maar aan de rechterkant iets meer, ik vind het naar mijn idee een ongewone plek omdat het niet echt je schouder maar ook niet je borst is, ik heb overigens naar mijn weet niet gesport of overbelast de afgelopen dagen ik heb het nu een dag of 3 maar het is nog niet aanzienlijk minder geworden, nou is mijn vraag:
Heb ik zonder dat ik het weet wel iets raars gedaan of moet ik me bij de huisarts event. Even laten controleren op een ontsteking of dergelijke.Mvg!
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
20 mei 2014 om 18:00Lijkt mij een klacht die is ontstaan door een bepaalde activiteit.
Reageren
Hoe oud ben je?
Hoelang heb je de klacht nu?
Wanneer is de klacht begonnen? Tijdens het opstaan, tijdens school of werk?Anoniem20 mei 2014 om 20:28Ik ben 17 (3 maanden tot 18)
Reageren
Ik heb de “klacht”nu ongeveer 3 a 4 dagen maar voel het niet tijdens het bewegen, alleen bij aanraking (hoef het maar heel licht aan te raken) ik stond zaterdag ochtend op en voelde het ik zit wel midden in mijn examens en dat geeft wel een lichte spanning mee (als dat uitmaakt)John (moderator)
20 mei 2014 om 20:50Heb je donderdag of vrijdag iets speciaals gedaan? Bepaalde activiteiten gedaan?
ReagerenAnoniem20 mei 2014 om 23:03Nou niet dat ik weet, maar het is best een rare en selectieve plek, vandaar dat ik het niet aan fysieke inspanning weidde, of zeg ik nu iets raars? In dat geval zou ik zonder dat ik het weet iets gedaan kunnen hebben misschien
ReagerenJohn (moderator)
20 mei 2014 om 23:20Als de klachten aanhouden, zou ik toch even bij de huisarts langs gaan.
Reageren