- Anoniem21 september 2014 om 15:54
Hallo,
Twee weken geleden heb ik meegedaan aan een wandeltocht van 15 kilometer. Tijdens de tocht en de rest van de dag niks aan de hand. Echter de volgende dag had ik last van mijn linkervoet met name mijn grote teen het deed zeer tijdens het lopen/afzetten. Ik heb 5 dagen voorzichtig aangedaan en wat rust gehouden. Dag 6 dacht ik dat het voorbij zou zijn en ging die avond een uur lopen met de hond. Tijdens het lopen kreeg ik weer last en bij thuiskomst kreeg ik een bloeduitstorting onder mijn nagel, mijn teen werd dik en rood. Na 2 dagen nam het wat af alleen tijdens het neerzetten van mijn voet voelt het net alsof ik zweepslagen krijg, van die kleine schokjes. Nu heb ik het vermoeden dat mijn spier is ingescheurd kan dat kloppen? Ik heb nu mijn teen vastgezet met drukverband. Gisteren heb ik overigens weer gelopen wat eem stom idee was aangezien ik er nu weer meer last van heb. Nu is mijn vraag zou het een spierscheuring kunnen zijn? Zo ka wat kan ik er tegen doen en moet ik de huisarts bezoeken?