- Anoniem10 juli 2014 om 16:16
Hallo allemaal in heb al een paar maanden last van me liezen nek oksels enkels en knieholtes. Ik heb bijvoorbeeld bij me liezen een soort van harde draad zitten soort la nog hard spiertje gek genoeg heb ik die ook bij me knieholtes oksels en enkels.
Ik dacht dat het de lympheklieren waren maar na alles wat is lees is dat het niet. Misschien is het wel normaal en stel ik me aan maar ik zou jullie expertise mening op prijs stellen
Bijlage is een voorbeeld van me knieholte
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
10 juli 2014 om 16:33De bijlage is niet meegekomen. Maar ik kan me ook even niet voorstellen wat je bedoelt. Als je er langer last van hebt ga dan even naar je huisarts.
ReagerenAnoniem10 juli 2014 om 16:49[attachment=1471]1405010874997.jpg[/attachment]
ReagerenJohn (moderator)
10 juli 2014 om 17:14Dat is de pees van een spier. Die hoort daar te zitten en ook in je elleboog, oksel en lies. Maar je hoort daar geen last van te hebben.
Reageren
Ben je intensief gaan sporten of doe je aan work-outs?Anoniem10 juli 2014 om 17:20Hallo tandor.
Allereerst nog bedankt voor je snelle reactie.
Dit heb ik dus bij allebij de knieholtes. Enkels zie ik het ook en bij me elleboogholte zelfs als ik ontspant en ga voelen voelt het aan als een constant gespannen harde spier. Ook bij mij liezen die loopt van me been naar lies.
En nee ik doe niet aan sport heb ook geen workouts gedaan ook geen andere intensieve inspanning.
ReagerenJohn (moderator)
10 juli 2014 om 17:33Ik denk dat je er goed aan doet om even bij de huisarts langs te gaan.
Reageren
Zoals gezegd, de pezen horen er te zitten maar je moet daar geen last van hebben.Anoniem10 juli 2014 om 17:36Zou dit ook iets anders kunnen zijn?
Ik ben namelijk 2 maanden terug na de huisarts gegaan die gaf toen aan spierpijn nou dus niet.
Heb toen ook een volledig bloed onderzoek gehad en er kwam niks uit.
Nog tips wat ik nu kan doen? Heb jij enig idee wat het zou kunnen zijn
ReagerenJohn (moderator)
10 juli 2014 om 17:47Als de pezen zo strak zijn zegt dat wel iets over de de spieren Tenzij je de laatste tijd heel erg bent afgevallen. Ik kan je helaas zonder verder onderzoek niet zeggen wat er aan de hand is. Je zou naar een fysiotherapeut kunnen gaan om eens goed naar je spieren en pezen te laten kijken.
Reageren