- Anoniem28 juni 2014 om 13:34
Goedenmiddag,
Afgelopen maandagmiddag ben ik op het werk flink door mijn enkel gegaan, ik meende ook iets van een knak gehoord te hebben…
Na het verzwikken ben ik even teruggelopen naar mijn plek en er zat meteen een flink ei op. Ik heb meteen 10 minuutjes gekoeld, toen door naar huis en verder met koelen.
Vlak na het verzwikken ging het lopen nog wel prima (wel enigszins pijn natuurlijk), maar de volgende 2 dagen was er maar moeilijk mee te lopen.
Nu (5 dagen verder) gaat het lopen weer stukken beter, al blijft het gevoelig (vooral de rechter zijkant, bij de knokkel).
Er is nog steeds een bloeduitstorting net boven de voetzool te zien, wat niet heel gek is volgens mij..Waar ik me wel aan erger; na 5 dagen in de voet nog steeds flink gezwollen, wat het lopen nog het lastigst maakt heb ik het idee.
Wanneer zou de zwelling ongeveer week af moeten nemen? Is het normaal dat m’n voet na 5 dagen nog behoorlijk dik is?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
28 juni 2014 om 15:43Bij een kneuzing is dart ziet zo raar. Het kan inderdaad nog wel even duren. Hoe lang precies is niet te zeggen. Maar 2 weken kan het wel duren.
Reageren