- Anoniem26 februari 2014 om 20:26
Goedeavond,
Zoals in het onderwerp al kort staat, ik loop al een jaartje met een vreemde ”blauwe plek” pijn op één knobbel van mijn ruggenwervel, boven het stuitje.
Scan in ziekenhuis is al gemaakt en fyshio ook gehad, fyshio kon de klachten niet minder krijgen en kon niks vreemds vinden zoals het al in het ziekenhuis werd gemeld.Ik loop er nog wel mee, eigenlijk niet last, maar als ik er op druk is het alsof er een blauwe plek zit, drukkende pijn in het botje, gister was ik nieuwsgierig of het er nog zat, iets te hard gedrukt dan voel ik het wat langer door (nu ook).
Heeft iemand enig idee wat het is, heb al diverse dingen vermeden, hardlopen, motorrijden…ook dat geeft geen resultaat dat het weggaat.
Ik hoor het graag!!
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
27 februari 2014 om 18:38Is er aan of in de huid ook iets vreemds te zien? Verkleuring, zwelling of iets dergelijks?
ReagerenAnoniem2 maart 2014 om 20:16Nee, alles ziet er normaal uit, gewoon juiste kleur geen extra bobbel of iets dergelijks.
Ook wel eens met tantum in gesmeerd, maar verdooft meer de huid en voelt niet minder zeer aan dan.Iemand nog een idee?
ReagerenJohn (moderator)
2 maart 2014 om 20:50Het zou eventueel een cyste kunnen zijn. Ga eens naar je huisarts en overleg dit met hem/haar
Reageren