Zoeken Vraag het forum

Uitstekende Ribben

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hey,

Ik ben een jongen van 16 jaar en ik zit al een tijdje naar mijn gevoel met uitstekende ribben (zie bijlage), en dan gaat het vooral om de twee onderste ribben. Vanaf de voorkant is het niet echt te zien, maar vanaf de zijkant wel en vooral als ik mijn buik inhoud. Komt dit omdat ik te slank ben, te weinig spieren heb etc. of stel ik me nu gewoon aan? Ik eet meer dan voldoende per dag (niet altijd even gezond). Ik vind het er zelf niet mooi uitzien en nou was mijn vraag of hier verder iets aan te doen valt?

Met vriendelijke groet

[attachment=853]20140121_162709.jpg[/attachment]

[attachment=854]20140121_162726.jpg[/attachment]

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik kan niets zien wat niet normaal is. Volgens mij ziet het er allemaal goed uit. Wat zijn dat voor rode strepen op je buik?
    Hoe groot ben je en hoe zwaar?

Reageren
    Anoniem

1.80m en 60kg
    Ik weet zelf eigenlijk ook niet zo goed wat doe rode strepen zijn
    In ieder geval bedankt voor je reactie. Ik ben gerustgesteld.

Reageren
    John (moderator)

Je ben tin ieder geval niet te mager. Je gewicht past prima bij je leeftijd en je lengte..Dus maak je geen zorgen

Reageren
Reageer op: Uitstekende Ribben
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.