Zoeken Vraag het forum

Uitstekende rib

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • mitchboy

Hallo,
    Ik heb sinds vorig jaar een rib die een beetje naar voor steekt.
    Ik ben 15 jaar (al bijna 16) en ik maak me best zorge over dit, alle ribben aan die kant zijn gewoon goed, maar de onderste steekt wat naar voor en volgens mij kan ik h’m zelfs indrukken, maar ik haat dit, je ziet echt een soort bultje en ik wil weten wat het is/hoe ik er vanaf kom.
    Mvg, Mitchell.

10 reacties
    Reageren
    Daan_073

Ik heb precies ’t zelfde probleem, ik ben 13.. Heb jij ook dat ’t niet pijn doet maar als je er op let dat het een beetje irritant is, en raar gevoel?

Reageren
    mitchboy

Ja, dat heb ik ook, maar had jij het altijd al of is het bij jou ook opeens gekomen?

Reageren
    Daan073

(Late reactie omdat ik m’n wachtwoord ben vergeten, heb ff nieuwe gemaakt.) Ik had het denk ik van mn geboorte al.. ben je al naar je ouders gegaan?

Reageren
    Daan073

IK HEB HET PROBLEEM GEVONDEN! 🙂
    Het probleem is dat we te mager zijn, en er te weinig vet over ons vel zit daarom steekt het ”bolletje” uit.. Dus we moeten gewoon aankomen.. en als je wilt gaan trainen voor spieren. het best is ook je zijspieren te trainen. 😉

Reageren
    kevin

Hey kben kevin 14 jaar ik heb het ook ( kben ook mager ) maar als je wil gaan traien he blijf dat rare gevoel dan nie zitten? :p

Reageren
    kevin

Hey kben kevin 14 jaar ik heb het ook ( kben ook mager ) maar als je wil gaan traien he blijf dat rare gevoel dan nie zitten? :p

Reageren
    kevin

Sorry voor die 2e xD maar ik heb goed gevoeld en volgens mij zit het bij niet helemaal goed alsof die in een bocht loopt WTF xD hebben jullie dat ook?

Reageren
    Daan

Yo was ff weg sorry..
    Maar je moet vooral de sixpack trainen!

Reageren
    Anoniem

En Daan is weer terug… Alles goed met je?

Reageren
Reageer op: Uitstekende rib
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.