- marin364518 november 2013 om 18:52
Hallo,
Ik ben een meisje van 15 en ik heb al bijna een halfjaar last van mijn rechterknie.
Het is een halfjaar geleden begonnen toen ik na een dag voetballen heel lichtelijk het gevoel kreeg dat ik steeds door mijn knie zakte toen ik de trap op/af liep en ik opstond van de stoel etc. Na een paar dagen bouwde de pijn alsmaar op en werd het steeds erger totdat ik niet normaal meer kon fietsen en traplopen. Toen naar de huisarts gegaan en die zei dat mijn ‘kniekapsel’ ( de gewrichten om je knie heen) gekneusd zou zijn, wat ik overigens erg raar vond want bij een kneuzing had ik het wel meteen gevoeld dat er iets mis is en niet dat het zo langzaam opbouwt. Ik kreeg pijnstillers mee en na een paar weken was de pijn over. Nu, een paar maanden later, begin ik weer last te krijgen van mijn rechterknie. Het begon een paar dagen geleden al en het wordt weer steeds pijnlijker. Constant heb ik het gevoel dat ik door mijn knie zak bij het traplopen, opstaan en fietsen, maar tijdens het lopen zelf heb ik er weinig tot geen last van. Wat kan het zijn ???2 reactiesReagerenTandor118 november 2013 om 20:33Er kan van alles aan de hand zijn in je knie.
Reageren
Daar kom je alleen achter met bepaalde functie testen.Ik zou je adviseren om naar een fysiotherapeut te gaan. Die kan je knie onderzoeken en testen. Aan de hand daarvan kan worden bekeken wat er verder moet gebeuren.Anoniem18 november 2013 om 20:49Bedankt!
Reageren