- xkayla16 september 2013 om 13:22
Hallo,
Ik ben 17 jaar en ik heb al sinds juni 2012 een hernia op L5-S1 niveau. begon met het last krijgen van slapende rechtervoet wat uiteindelijk ging naar slapend onderbeen tot aan me knie. Tot januari 2013, toen gingen de slapende voet over in felle stekende pijn. Sindsdien slik ik tramadol en 2 paracetamol 3x per dag op vaste tijden.
Sinds juli sta ik op de wachtlijst voor mijn hernia operatie en word ik aankomende donderdag 19 september geopereerd. Spannend!
Nu heb ik alleen sinds het weekend die felle stekende pijn ook in mn linker bovenbeen… wat heeft dit te betekenen? in al die tijd heb ik in mn linkerbeen nog nooit last gehad en nu wel. De pijn gaat door de verdovende werking van mijn medicijnen door. Is het nu verstandig om de afdeling neurochirurgie te bellen en uit te leggen dat de pijn opeens veel erger is geworden? Of het donderdag voor de operatie nog zeggen. Neem namelijk niet aan dat er opeens een andere hernia bij is gekomen, toch??1 reactieReagerenTandor116 september 2013 om 20:37Het is heel goed mogelijk dat uitstralingspijn van de hernia is.
Ik zou het donderdag a.s. wel aangeven.Heel veel succes donderdag.
Reageren