Zoeken Vraag het forum

meer uitstraling in beide benen??

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • xkayla

Hallo,

Ik ben 17 jaar en ik heb al sinds juni 2012 een hernia op L5-S1 niveau. begon met het last krijgen van slapende rechtervoet wat uiteindelijk ging naar slapend onderbeen tot aan me knie. Tot januari 2013, toen gingen de slapende voet over in felle stekende pijn. Sindsdien slik ik tramadol en 2 paracetamol 3x per dag op vaste tijden.
    Sinds juli sta ik op de wachtlijst voor mijn hernia operatie en word ik aankomende donderdag 19 september geopereerd. Spannend!
    Nu heb ik alleen sinds het weekend die felle stekende pijn ook in mn linker bovenbeen… wat heeft dit te betekenen? in al die tijd heb ik in mn linkerbeen nog nooit last gehad en nu wel. De pijn gaat door de verdovende werking van mijn medicijnen door. Is het nu verstandig om de afdeling neurochirurgie te bellen en uit te leggen dat de pijn opeens veel erger is geworden? Of het donderdag voor de operatie nog zeggen. Neem namelijk niet aan dat er opeens een andere hernia bij is gekomen, toch??

1 reactie
    Reageren
    Tandor1

Het is heel goed mogelijk dat uitstralingspijn van de hernia is.
    Ik zou het donderdag a.s. wel aangeven.

Heel veel succes donderdag.

Reageren
Reageer op: meer uitstraling in beide benen??
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.