- esther26 maart 2013 om 20:47
Beste lezer, ik heb sinds een tijdje soms een gek gevoel in mijn rechterknie. Als ik dan lang heb gezeten en daarna een stuk ga wandelen dan kraakt mijn knie en voelt het alsof het niet stabiel is. Het doet geen pijn maar het voelt wel raar. Je hoort ook niks kraken ofzo maar het voelt alsof het allemaal een beetje los zit daarbinnen. Ik heb vroeger last gehad van hypermobiele knieen en heb ook een tijdje bij de fysio gelopen om mijn rechterknie steviger te maken. Tijdens het sporten (funsporten, ik werk met kinderen en speel vaak een potje trefbal, slagbal, enz mee) verdraai ik mijn knie wel eens en soms gaat het wat zeuren daarbinnen en dan stop ik er direct mee. Ik heb een aantal jaren geleden ook al eens foto’s en een echo laten maken, kwam niets vreemds uit, wel dat mijn rechterknie wat opgezwollen leek in vergelijking met de linker maar dat was van buitenaf te zien. De klachten van de krakende knie zijn pas zo’n anderhalf jaar geleden begonnen, daar is nog geen arts/echo/foto/fysio aan te pas gekomen. Heeft iemand dit ook wel eens gehad?
2 reactiesReagerenGeen22 april 2018 om 10:18Ik heb dat gevoel bij beide knieën maar ik heb er geen last van bij sporten maar bijvoorbeeld fietsen het doet geen pijn maar voelt lus zoals al beschreven en op bepaalde posities kan je het laten kraken
Ja ik weet dat dit in 2013 is geschreven maar misschien weet iemand er nu meer over
ReagerenGeen22 april 2018 om 10:19Los van binnen*
Reageren