Zoeken Vraag het forum

Gek gevoel in mijn rechterknie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • esther

Beste lezer, ik heb sinds een tijdje soms een gek gevoel in mijn rechterknie. Als ik dan lang heb gezeten en daarna een stuk ga wandelen dan kraakt mijn knie en voelt het alsof het niet stabiel is. Het doet geen pijn maar het voelt wel raar. Je hoort ook niks kraken ofzo maar het voelt alsof het allemaal een beetje los zit daarbinnen. Ik heb vroeger last gehad van hypermobiele knieen en heb ook een tijdje bij de fysio gelopen om mijn rechterknie steviger te maken. Tijdens het sporten (funsporten, ik werk met kinderen en speel vaak een potje trefbal, slagbal, enz mee) verdraai ik mijn knie wel eens en soms gaat het wat zeuren daarbinnen en dan stop ik er direct mee. Ik heb een aantal jaren geleden ook al eens foto’s en een echo laten maken, kwam niets vreemds uit, wel dat mijn rechterknie wat opgezwollen leek in vergelijking met de linker maar dat was van buitenaf te zien. De klachten van de krakende knie zijn pas zo’n anderhalf jaar geleden begonnen, daar is nog geen arts/echo/foto/fysio aan te pas gekomen. Heeft iemand dit ook wel eens gehad?

2 reacties
    Reageren
    Geen

Ik heb dat gevoel bij beide knieën maar ik heb er geen last van bij sporten maar bijvoorbeeld fietsen het doet geen pijn maar voelt lus zoals al beschreven en op bepaalde posities kan je het laten kraken

Ja ik weet dat dit in 2013 is geschreven maar misschien weet iemand er nu meer over

Reageren
    Geen

Los van binnen*

Reageren
Reageer op: Gek gevoel in mijn rechterknie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.