- ongerust9 februari 2013 om 00:37
goededag,
vorige week donderdag heeft mijn zusje haar knie verdraait, waar bij die uit de kom is gegaan. ze is met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht. daar hebben ze haar een klittenband brace gegeven, en gezegd dat ze die 3 weken om 24/7 om moest houden. nu heeft ze hem al een week om en zijn 1 keer terug geweest voor controle.
en nu is het zo dat als ze de brace af doet, tijdens het douche. dat haar been zwarte/blauwe vlekken krijgt, over haar hele been. de eerste keer dat dat was, zelf op haar andere been ook wat zwarte vlekken.
nu is het 3 keer terug gekomen, en maak me een beetje zorgen of misschien iets niet goed zit.kan iemand me daar mee helpen?
ze is erg eigenwijs en wil niet langs een arts.
groetjes [img size=600]http://www.dokter.nl/media/kunena/attachments/legacy/images/20130209_012657.JPG[/img]
4 reactiesReagerenOlga11 februari 2013 om 12:46Hai, ik dacht eerst dat het de bloeduitstortingen waren doordat de knie uit de kom is geweest en weer is teruggezet, maar de plekken op het andere been zijn dan niet te verklaren. Ik denk dat het toch verstandig is als ze het aan een arts laat zien.
Beterschap
ReagerenTaksen de Nijs13 februari 2013 om 12:56Zou het kunnen komen door het slapen met de brace? dat de gezonde knie op de brace drukt en zo een blauwe plek ontwikkeld, of zijn deze plekken niet aanwezig in de buurt van de brace?
ReagerenAnoniem8 april 2015 om 17:00Heb sinds 6 weken een knie brace maar mag hem niet dragen tijdens het slapen want dan doet de brace niets( alleen dragen als je je been belast) toch heb ik ook een blauwe plek waarschijnlijk door vocht in me been zo is mij verteld
ReagerenJohn (moderator)
8 april 2015 om 20:00Het kan door het dragen van de brace . Misschien is er een drukpunt.
Reageren