- Marnik23 november 2012 om 16:59
Eind februari/begin maart kreeg ik last vaan een overbelaste knie.
Destijds naar huisarts en ziekenhuis gegaan (kort onderzoek en foto’s), maar die konden niets vinden.
2 maand geleden weer naar huisarts gegaan, verwees me door naar de fysiotherapeut.Nu anderhalf maand fysiotherapie gehad, maar de pijn wordt alleen maar erger. De fysiotherapeut weet nu ook niet meer wat hij er mee moet.
Wat moet ik nu doen…?
16 reactiesReagerenmoeke23 november 2012 om 17:16Ik heb hetzelfde probleem en ik krijg nu een second opinion in de sint maartenskliniek
sterkte want het is vreselijk om pijn te hebben en ze kunnen het niet vinden!
ReagerenMartynl24 november 2012 om 21:53Is het misschien mogelijk om hierover contact met elkaar te houden o.i.d.?
Bij de meesten met dit probleem helpt fysiotherapie, maar bij mij dus niet. Dus is het nogal lastig om lotgenoten te vinden helaas.
ReagerenMartynl11 december 2012 om 08:47Ik was van plan om vrijdag nog naar de huisarts te gaan, maar kwam gisteren met sport ongelukkig te val, dus zojuist er maar heen geweest.
Blijkt flink gekneusd.Maar ik krijg ergens in januari nu ook Second Opinion in ’t WZA.
Reagerenmoeke11 december 2012 om 09:43oef sterkte en succes
Reageren
ik tel de dagen af!Martynl12 januari 2013 om 18:25Waar ik nu eigenlijk ook wel benieuwd naar ben…
Zo’n 1.5 maand bij de fysiotherapeut geweest. In het begin probeerde hij mij de hele tijd te overtuigen dat dit zou gaan werken, en dat hij iedereen met knieklachten heeft geholpen.
Tijdens die 1.5 maand ging het langzaam alleen maar slechter. Daarna wist hij het niet meer en heeft hij de therapie stopgezet.
Sindsdien niks meer van hem gehoord…
Reageren
Doen fysiotherapeuten dit wel eens vaker of…?moeke13 januari 2013 om 12:00rare gabbers zijn het!
Ik inmiddels allerlei onderzoeken gehad en wat blijkt, in beide knieen duidelijk slijtage!
Morgen krijg ik mijn aangemeten knie brace!
ReagerenMartynl13 januari 2013 om 12:07Over 2 week de second opinion. Benieuwd wat ze dan gaan zeggen.
Maar wat voor soort onderzoeken hebben ze bij jou gedaan, als ik vragen mag?
Reagerenmoeke13 januari 2013 om 12:09Ik ben ook voor de second opinion geweest in Nijmegen bij de sint maartenskliniek en die beste man zag het gelijk dus fotos en bingo!! dat ze dit hier niet hebben gezien maakt me boos
ReagerenMartynl13 januari 2013 om 12:11Dus de ene man ziet het wel op de foto’s, maar de andere niet…?
Röntgen-foto’s of MRI o.i.d.?
Reagerenmoeke13 januari 2013 om 12:19blijkbaar, ik wil nu nog een gesprek
Reageren
want hebben ze het echt niet gezien, of is het een snel gaand iets…(artrose)
maar mijn orthopeet zei dat er niets aan de hand was en deze orthopeet voelde het al bij het onderzoekMartynl13 januari 2013 om 12:25Hmm… Mijn orthopeed kon ook niets vinden, dus ben benieuwd wat deze andere gaat zeggen.
Mijn knie is sinds gistermiddag alleen maar pijnlijker, dus ik hoop dat ze snel iets kunnen vinden…
ReagerenMartynl25 januari 2013 om 13:27Alweer poosje terug van het ziekenhuis.
Stel foto’s gemaakt, niks op te zien.
Bij onderzoek heeft orthopeed niks kunnen vinden.Fysiotherapeut zei dat mijn knieschijf niet goed spoort, maar deze orthopeed zei dat die gewoon in orde is.
Dus fysio, huisartsbezoeken, 2 ziekenhuizen en 11 maand lang knieklachten verder…
Reageren
Wat nu……?moeke25 januari 2013 om 13:29Geen idee, ik zit precies zo…
Reageren
uitslag artrose en dat is het! slik maar trammadol wort gezegd weet je wat voor troep dat is dat kan toch niet!????
sterkteMartynl25 januari 2013 om 13:35Zo, lekker snel antwoord! 😛
Bij mij heeft niemand enig idee wat ik heb.
Reageren
Ja, overbelasting…
Ik heb maanden rustig aan gedaan, werd niet minder.