- Anoniem3 augustus 2014 om 11:05
bedankt voor je uitgebreide verhaal ,zo helpen wij elkaar!!!
ja,eten !!!,sporten ,(bewegen ) en ontspannen,ieder geval luisteren naar je lichaam ,nogmaals bedanktAnoniem3 augustus 2014 om 11:17Ik kreeg twee mnd geleden Dit probleem in voeten ,heb in april werkzaam heden gedaan , (roofbouw ) Zit nu met de zelfde problemen zit in de Artsen molen ,zal mij benieuwen , kan zelf geen schoenen meer aan ,aan pijn ,uit over, ????
Reageren
doe nu niet veel meer ,heb veel aan jullie berichten.
[email protected]
bedanktAnoniem7 augustus 2014 om 11:54Zit nu in de doktersmolen. Uitgebreid bloedonderzoek: Geen resultaat
Reageren
Onderzocht op de ziekte van Lyme: Geen resultaat
Acupunctuur: Geen resultaat
Bloedonderzoek op PMR: Geen resultaat
Volgende week naar een homeopaat op dinsdag en op woensdag een afspraak met een reumatoloog. Wordt vervolgd, maar ben er niet goed van. Wat ik ook merk is dat het huilen me nader staat als het lachen. Heeft iemand ook dezelfde symptomen?Anoniem20 augustus 2014 om 02:17Hallo,
Ik (man, 37) heb sinds enkele dagen ook extreme pijn in mijn spieren. Het voelt als verkramping/verzuring. Zonder pijnstilling (paracetamol + ibuprofen 400) kan ik mijn bed niet meer fatsoenlijk uit.
De klachten gingen vooraf aan koorts (2 a 3 dagen tussen de 38-39,5). De koorts is nu weg maar de spierpijn is erger geworden.
Dit zit vooral (dus ook in lichtere vorm in de nek, kuiten en buikspieren)in de bovenbenen, bovenarmen en ook behoorlijk intensief in de onderarmen. Zonder de pijnstilling zou ik dit bericht niet eens goed kunnen typen.Morgenochtend ga ik als eerste de huisarts bellen en vrees nu al dat mij een soortgelijke onderzoeken “draaimolen” te wachten staat zonder resultaat.
Zin er mensen bij wie soortgelijke symptomen ook zo zijn begonnen en waarbij het erger is geworden (of juist beter)?
Wat ik ook nog wil melden is dat wanneer ik paracetamol (500mg) en ibuprofen (400mg) samen heb geslikt de meeste spierpijnen (behalve aan de onderarmen) na ca. 1,5 – 2 uur echt een heel stuk minder worden.
Ik blijf deze discussie actief volgen/aanvullen. Wie weet kunnen we elkaar zo helpen.
gr,
Reageren
Mark
[email protected]John (moderator)
20 augustus 2014 om 07:50@ Mark
Ben je kort geleden in het buitenland geweest? Of op vakantie in een bosrijk gebied?Het is mogelijk dat je een virusinfectie hebt. Griep. Die kan dus ook spierpijnen veroorzaken.
ReagerenAnoniem20 augustus 2014 om 20:31Hoi Tandor,
Ik ben de afgelopen weken niet op vakantie geweest of in een bosrijkgebied geweest.
Vandaag bij de huisarts geweest. Die heeft de standaard dingen nagekeken en ik heb diclofinac gekregen voor de pijnstilling.
Haar eerste idee-gevoel is ook een infectie maar dat is meer gebaseerd op het feit dat er verder niks anders mis met me is.Verder eerst nog een paar dagen aankijken voordat ze eventueel meer tests gaan doen.
Ik heb er vooral ´s-nachts heel veel last van dus hoop dat ik vannacht weer even lekker kan slapen.Wordt vervolgd.
ReagerenJohn (moderator)
20 augustus 2014 om 22:09Anoniem2 november 2014 om 20:30Heel herkenbaar, je hele pijnverhaal, behalve de vermoeidheid.
Reageren
Ik zoek me suf wat het kan zijn maar kan er niets over vinden, behalve elke keer fibromyalgie, maar daar herken ik mij niet in.
Het minste last heb ik alshet warm weer is boven de 20C, of als ik aan het werk ben.
Ik werk in een zorginstelling waar het altijd lekker warm is.Swoopp6 juli 2026 om 17:17Hoi.
Even een vraag aan het meisje van destijds 19 jaar.Hoe is het nu met je en heb je gevonden wat het was.
Mijn dochter heeft ongeveer de zelfde klachten dus ben erg benieuwd .
Reageren