Zoeken Vraag het forum

Zwaar vermoeide onderbenen, iemand ervaring mee?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Cindy

Hallo allemaal.
    Hier is mijn verhaal.
    Ik heb sinds half februari last van zwaar vermoeide onderbenen. Zowel links (erger) als recht. Ik ben hiervoor al minimaal 5 keer bij de dokter geweest. Ben al een keer bloed gaan prikken en zelf daarbij gecontroleerd op reuma en ms.Mijn bloed blijkt goed te zijn dus ben ik van de huisarts doorgestuurd naar de fysio waar ik zo’n 10 behandelingen heb gehad van massage tot tapen van spieren in me kuit, het tapen hielp wel heel goed alleen kunnen ze me benen niet blijven tapen. Dus vandaag weer terug geweest naar de dokter en nu mag ik morgen nog een keer bloed gaan prikken op ck en calsium. Als nu blijkt dat mijn bloed weer goed is, wordt ik misschien doorgestuurd naar een orthopeed.

Ik ben erg benieuwd of er nog meer mensen zijn met dezelfde klachten als ik en of die mensen ook in dezelfde leeftijdscategorie vallen. Ik ben namelijk 19.

3 reacties
    Reageren
    j. wilms

Toen ik 19 jaar oud was had ik dat van te strakke laarzen. Nu heb ik dat ook , oorzaak spataders

Reageren
    Tara

Hoge hakken alleen voor uitgaan gebruiken. Verder op normaal, gezond schoeisel lopen.

Reageren
    Taksen de Nijs

Ben je bekend met lage rugklachten?

Zo ja, neem dan eens contact op met een manueel therapeut.

Taksen de Nijs
    Instituut D&C
    Fysiotherapeut – MSU-echografist – Manueel Therapeut i.o.

Reageren
Reageer op: Zwaar vermoeide onderbenen, iemand ervaring mee?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.