Zoeken Vraag het forum

knie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • petra!!

hallo,

vanmiddag heb ik op school mijn knie ‘verdraaid’ en dat voelde als gekraak, maar ik weet niet of ik dat echt gehoord heb.

maar nu heb ik er best veel last van.
    als ik moet traplopen doet het erg zeer en ook met het buigen van mijn knie, lopen trouwens ook wel.

weet iemand wat het is en wat ik zou kunnen doen?

groetjes

5 reacties
    Reageren
    Oscar

Waarschijnlijk heb je je knie een beetje ontwricht waardoor de kniebanden en of de meniscus wat aangedaan kunnen zijn. Het beste is voorlopig even rustig aan te doen en als de klachten over twee weken niet veel minder zijn, om dan even naar de huisarts te gaan. Meestal gaan dit soort onschuldige probleempjes vanzelf over, maar soms is het wel ernstiger en kan de huisarts het beste even kijken wat er aan de hand is. Laat het dus even met rust, tenzij je echt veel pijn hebt, of helemaal niet meer kunt lopen, dan ga je natuurlijk eerder naar de huisarts.

Reageren
    petra!!

okee,
    bedankt.
    noujaa, lopen kan ik wel maar het doet wel erg zeer.
    maar ik zie wel even hoe het de verdere dagen verloopt.

Reageren
    Stan

Ik ben het eens met Oscar. Een rekverband wil ook helpen. Doei!

Reageren
    petra

ik heb er nu niet heel veel last meer van maar als ik mn knie echt weer draai, voel ik nog wel echt pijn..

rekverband?

Reageren
    Pieter D.

Twee weken geleden een rare draai gemaakt tijdens hockey. Kniebanden bleken een beetje overbelast. Nu heb ik een steunverband. Heb hierdoor eigenlijk geen pijn meer.

Reageren
Reageer op: knie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.