- petra!!21 april 2011 om 16:31
hallo,
vanmiddag heb ik op school mijn knie ‘verdraaid’ en dat voelde als gekraak, maar ik weet niet of ik dat echt gehoord heb.
maar nu heb ik er best veel last van.
als ik moet traplopen doet het erg zeer en ook met het buigen van mijn knie, lopen trouwens ook wel.weet iemand wat het is en wat ik zou kunnen doen?
groetjes
5 reactiesReagerenOscar21 april 2011 om 16:59Waarschijnlijk heb je je knie een beetje ontwricht waardoor de kniebanden en of de meniscus wat aangedaan kunnen zijn. Het beste is voorlopig even rustig aan te doen en als de klachten over twee weken niet veel minder zijn, om dan even naar de huisarts te gaan. Meestal gaan dit soort onschuldige probleempjes vanzelf over, maar soms is het wel ernstiger en kan de huisarts het beste even kijken wat er aan de hand is. Laat het dus even met rust, tenzij je echt veel pijn hebt, of helemaal niet meer kunt lopen, dan ga je natuurlijk eerder naar de huisarts.
Reagerenpetra!!21 april 2011 om 17:28okee,
Reageren
bedankt.
noujaa, lopen kan ik wel maar het doet wel erg zeer.
maar ik zie wel even hoe het de verdere dagen verloopt.Stan2 mei 2011 om 06:47Ik ben het eens met Oscar. Een rekverband wil ook helpen. Doei!
Reagerenpetra2 mei 2011 om 15:43ik heb er nu niet heel veel last meer van maar als ik mn knie echt weer draai, voel ik nog wel echt pijn..
rekverband?
ReagerenPieter D.2 mei 2011 om 16:06Twee weken geleden een rare draai gemaakt tijdens hockey. Kniebanden bleken een beetje overbelast. Nu heb ik een steunverband. Heb hierdoor eigenlijk geen pijn meer.
Reageren