Zoeken Vraag het forum

Door mijn enkel gegaan

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • erwinvanveen79

Hallo,

Wat er gebeurde:

Ik stond op om de voordeur open te doen, ik werd wat raar in mijn hoofd. Ik weet niet wat het was. (Heb vroeger een lichte vorm van epilepsie gehad) Plots leek het dat ik door me enkel/been zakte. Ik wilde een stap maken maar dit lukte niet. Hierdoor ben ik door mijn enkel gezakt.

Nu heb ik door een operatie (maagverkleining) een zenuwpijn in mijn been, deze is soms erg gevoelig, maar deze is in mijn linker been, het verhaal gaat over rechts. Hiervoor ben ik in het ziekenhuis geweest en heb meerdere onderzoeken voor gehad zg. EMG, EEG en SSEP.
    Om te kijken waar de zenuwpijn vandaan komt, en tevens te kijken of ik nog last van epilepsie heb.

Nu probeer ik de oorzaak achter te komen, z’huis wil eerst nog niks zeggen, omdat ik 4 maart uitslag krijg van de onderzoeken. Tot die tijd moet ik wachten.

Nu lijkt het dat mijn enkelbanden kapot zijn.

Kunnen jullie iets zeggen over de oorzaak of wat ik er tegen kan doen?

1 reactie
    Reageren
    Peter

Probeer geduld te betrachten. De mogelijke oorzaken zijn legio, dus dat zou je alleen maar in de war kunnen brengen.

Reageren
Reageer op: Door mijn enkel gegaan
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.