- Anoniem4 mei 2017 om 20:52
Hallo,
Ik ben vandaag rond 17 uur door mijn voet gegaan. Ik ben met mijn voet naar buiten gezwikt. Mijn voet is op 2 plekken erg pijnlijk. Links op de bovenkant van mijn voet en onder mijn enkelbotje. Op die 2 plekken is het ook blauw geworden. Het is alleen bijna niet dik geworden. Ik ben nu 28 jaar. Toen ik 16 was heb ik dit ook meegemaakt. Toen bleek ik na 8 weken een gebroken middenvoetsbeentje te hebben en een gescheurde enkelband. Uiteindelijk tape gekregen en ben geopereerd aan mijn enkelband. Is het verstandig om morgen even langs de huisarts te gaan? Of is het beter als ik gewoon kijk hoe het met mijn voet gaat en afwachten? Ik loop mank, maar kan er wel op lopen. Dat kon ik ook toen ik 16 jaar oud was en mijn middenvoetsbeentje gebroken was…
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
4 mei 2017 om 21:00Ik zou wel even langs gaan bij de huisarts
ReagerenAnoniem4 mei 2017 om 21:10dank je wel TAndor, voor de reactie. Dan ga ik morgen even langs de huisarts. Laat wel even weten wat ze heeft gezegd
ReagerenAnoniem5 mei 2017 om 09:34ben bij de huisarts geweest. Omdat er al een keer een middenvoetsbeentje gebroken is geweest en mijn voet erg blauw is, wilt ze toch een röntgenfoto maken.
Helaas is de rontgen nu gesloten. Dus dit weekend rustig aan doen en dan moet ik maandag een foto maken van mijn voet
ReagerenJohn (moderator)
5 mei 2017 om 09:49Succes!
ReagerenAnoniem6 mei 2017 om 15:47vannacht had ik niet kunnen slapen van de pijn. Ik ben vandaag naar de 1e hulp gegaan (mocht van de huisarts als het niet zou gaan). Op de rontgen gelukkig geen breuken te zien.
waarschijnlijk heb ik mijn enkelband gescheurd. Heb nu een drukverband, moet een week rustig aan doen en vrijdag terug naar de poli chirurgie.
ReagerenJohn (moderator)
6 mei 2017 om 16:15Oke….beterschap!
Reageren