- Katje25 januari 2026 om 22:37
Hoi hoi,
2 weken geleden een arthroscopie schouder rechts gehad wegens aanslepende impingement. De supraspinatus en infraspinatus bleek aan het tafelen + wat verdunning, dus dat weggenomen, bursectomie is gebeurd, acromioplastie ook waarbij 8 MM over gehele lengte werd weggehaald en ook sectie van coracro ligament.
Pijn is doenbaar in rust, actief mag ik nog niets doen, pas in 4 weken. Kiné reeds gestart dat gaat goed.Sinds paar dagen merk ik dat mijn andere schouder zo vermoeid en zwaar aanvoelt, ook steken in rust. Bij heffen soms ook wat pijn. Ik heb zo’n schrik dat die kant ook de verkeerde kant opgaat. Wie herkent dit?
Operatie was 12 januari. 24 februari zou ik terug moeten starten met werken, ik ben secretaresse, dus veel pc-werk met numeriek klavier en muis hanteren
Zou dit werkelijk haalbaar zijn?Dank alvast om te lezen en ben benieuwd naar de reacties.
Grtjs
2 reactiesReageren
Peter (huisarts)
26 januari 2026 om 14:02Lijkt mij niet gek als overbelastingsreactie links, na een recente OK rechts..
ReagerenKatje28 januari 2026 om 03:31Bedankt.
Zijn er nog lotgenoten die iets meer kunnen vertellen over zo’n operatie en hoe het herstel liep?
Reageren