Zoeken Vraag het forum

Bekken vraag

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniem

er is een test gedaan of het ooit aanwezig is geweest  of er antilichamen zijn tegen lyme in mijn bloed die warren niet aanwezig

anoniem

ben je bekent met die test?

Reageren
    anoniem

serologische test heet dAT

Reageren
    John (moderator)

daar kan ik zo helaas ook geen antwoord op geven

Reageren
    John (moderator)

Als die test is gedaan is er ook geen Lyme

Reageren
    anoniem

waar kan je geen antwoord op geven ?

Reageren
    John (moderator)

Op deze vraag

wat denk jij van mijn klachten ?

Reageren
    anoniem

en de bekken pijn dan die in mijn onderrug helemaal tot aan mijn schaamstreek trekt ?

Reageren
    John (moderator)

Daar heb je toch van de dokter antwoord op gehad

Reageren
    Anoniem

Ik had een vraag ik had vanmiddag even op de bank gelegen en werd wakker met pijn in mijn ribben en pijn met ademen tot ik mijn borst kas heen een weer doe een aantal keer verdwijnt de pijn ? Wat kan dat zijn

Schoot in de stress en paniek

Reageren
    John (moderator)

Verkeerd gelegen

Reageren
    Anoniem

Het is de linker onderste rib heb vandaag een zware dag gehad en heb oxazepam gekregen van de huis arts omdat kk aan het door draaien ben over lyme maar dat kan dus last van je onderste rib en moeite met ademen daar door ?

Reageren
    John (moderator)

Verkeerd gelegen of verkeerde beweging gemaakt

Reageren
    Anoniem

Ik hoop het want ik las weer dat rib pijn ook bij lyme komt maar jij denkt.dus n dat het er niks.mee.te maken heeft

Reageren
    John (moderator)

Ik denk niet dat hert er iets mee te maken heeft

Reageren
Reageer op: Bekken vraag
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.