- Anoniem17 september 2022 om 16:21
Hallo ik heb vreselijke pijn in mijn onderrug wat maar mijn bekken straalt maar ik ben al weken heel gestrest en angstig heb ook chronische hyperventilatie kan het daar mee te makwn hebben en heb ook een vervelende gevoel in mijn onderbuik
59 reactiesReagerenJohn (moderator)
17 september 2022 om 17:13Moeilijk te zeggen zo. Ga met de klachten naar de huisarts die kan dan wat onderzoek doen
ReagerenAnoniem17 september 2022 om 20:57Er is een lyme test bij me afgenomen en die zij hij is negatief zijn dat betrouwbare testen?
ReagerenJohn (moderator)
17 september 2022 om 21:00Ja
ReagerenAnoniem17 september 2022 om 21:01Ik ben bij de dokter geweest en ik heb een bijbal onsteking daar kwam die oijn in mijn rug en bekken vandaan
Reagerenanoniem18 september 2022 om 21:20ik krijg lyme maar niet uit me hoofd mijn gewrichten doen vreselijk pijn maar geen onstekingen in mijn bloed
ik heb een aantal foto,s gemaakt van die rode kring/onsteking die ik had als ik de datums bij langs ga was de kring ook binnen 5 tot 8 dagen weer weg na het schoonmaken een teken kring blijft toch langer zitten normaal ?
Reagerenanoniem18 september 2022 om 22:45??
ReagerenJohn (moderator)
18 september 2022 om 22:48Ik zie geen link tussen je klachten en lyme…Â Â Bovendien zijn niet alle teken drager van de bacterie die lyme veroorzaakt.
Reagerenanoniem18 september 2022 om 22:55mijn kin trilt onder mijn lip mijn elle bogen doen soms pijn heup
de bekken pijn begint in het midden van mijn onder rug en trekt helemaal naar voren naar mijn buik
boven mijn schaamstreek
ik twijfel op de diagnose goed is die de arst heeft gesteld gister
smorgens pijnlijke voeten
ik had een rooie plek het was onstoken en binnen 8 dagen was de plek zo goed als weg ? mijn vraag ik lees overal dat de testen niet goed zijn om op lyme te testen
ik kan niet voor over zitten omdat er dan druk op mijn bekken komt het begint bij mijn rug de stuit en het trekt helemaal rond mijn lichaammaar een lym plek blijft toch langer zitten dan 8 dagen
Reagerenanoniem18 september 2022 om 22:55ik ben pas 26 en voel me echt verrot
ReagerenJohn (moderator)
18 september 2022 om 22:57Dan terug naar de huisarts met de klachten
Reagerenanoniem18 september 2022 om 22:59dat is dus mijn probleem hij zegt je bent negatief dus het kan niet maar overal lees ik dat die testen zo goed als waardeloos zijn
Reagerenanoniem18 september 2022 om 23:02wat denk jij van mijn klachten ?
Reagerenanoniem18 september 2022 om 23:02lyme klachten of totaal nie?
ReagerenJohn (moderator)
18 september 2022 om 23:03Hangt er vanaf welke test er is gedaan. Er zijn testen die dat wel kunnen .
Reageren
Maar ook als de huisarts zegt dat het niet kan vanwege de test heb je nog steeds de klachten en daar moet de huisarts dan toch mee aan de slag