Zoeken Vraag het forum

Bekken vraag

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo ik heb vreselijke pijn in mijn onderrug wat maar mijn bekken straalt maar ik ben al weken heel gestrest en angstig heb ook chronische hyperventilatie kan het daar mee te makwn hebben en heb ook een vervelende gevoel in mijn onderbuik

59 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Moeilijk te zeggen zo. Ga met de klachten naar de huisarts die kan dan wat onderzoek doen

Reageren
    Anoniem

Er is een lyme test bij me afgenomen en die zij hij is negatief zijn dat betrouwbare testen?

Reageren
    John (moderator)
    Anoniem

Ik ben bij de dokter geweest en ik heb een bijbal onsteking daar kwam die oijn in mijn rug en bekken vandaan

Reageren
    anoniem

ik krijg lyme maar niet uit me hoofd mijn gewrichten doen vreselijk pijn maar geen onstekingen in mijn bloed

ik heb een aantal foto,s gemaakt van die rode kring/onsteking die ik had als ik de datums bij langs ga was de kring ook binnen 5 tot 8 dagen weer weg na het schoonmaken een teken kring blijft toch langer zitten normaal ?

Reageren
    anoniem
    John (moderator)

Ik zie geen link tussen je klachten en lyme…   Bovendien zijn niet alle teken drager van de bacterie die lyme veroorzaakt.

Reageren
    anoniem

mijn kin trilt onder mijn lip mijn elle bogen doen soms pijn heup

de bekken pijn begint in het midden van mijn onder rug en trekt helemaal naar voren naar mijn buik

boven mijn schaamstreek

ik twijfel op de diagnose goed is die de arst heeft gesteld gister

smorgens pijnlijke voeten

ik had een rooie plek het was onstoken en binnen 8 dagen was de plek zo goed als weg ? mijn vraag ik lees overal dat de testen niet goed zijn om op lyme te testen
    ik kan niet voor over zitten omdat er dan druk op mijn bekken komt het begint bij mijn rug de stuit en het trekt helemaal rond mijn lichaam

maar een lym plek blijft toch langer zitten dan 8 dagen

Reageren
    anoniem

ik ben pas 26 en voel me echt verrot

Reageren
    John (moderator)

Dan terug naar de huisarts met de klachten

Reageren
    anoniem

dat is dus mijn probleem hij zegt je bent negatief dus het kan niet maar overal lees ik dat die testen zo goed als waardeloos zijn

Reageren
    anoniem

wat denk jij van mijn klachten ?

Reageren
    anoniem

lyme klachten of totaal nie?

Reageren
    John (moderator)

Hangt er vanaf welke test er is gedaan. Er zijn testen die dat wel kunnen .
    Maar ook als de huisarts zegt dat het niet kan vanwege de test heb je nog steeds de klachten en daar moet de huisarts dan toch mee aan de slag

Reageren
Reageer op: Bekken vraag
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.