- rob20 januari 2009 om 23:19
hee hallo
heb een vraagje ik heb al een tijdje last van m’n pols vooral als ik hem naar boven en naar beneden buig en ook als ik een vreemde beweging maak zelfs bij het dicht doen van de rits van m’n jas.
Wat kan dit zijn of wat kan ik hier aan doe????Groetjes Rob.
7 reactiesReagerenBerend21 januari 2009 om 00:02Overbelasting? Een ontsteking? Irritatie? Wat is de oorzaak, of weet je een aanleiding? Is het plots ontstaan, of is het geledielijk gekomen? Heeft u de pols zwaar belast? Heeft u andere klachten, is de pols dik en gezwollen, is de pols misschien wat rood.
Reageren
Er is meer informatie nodig om zonder lichamelijk onderzoek meer te kunnen zeggen over uw klachten.Britt3 juni 2009 om 09:22Hallo,
Volgens mij heb ik het zelfde.
Ik ben 7 jaar geleden een keer flink gevallen en heb me toen opgevangen op mn handen. Hierdoor deden mijn polsen flink zeer.
Vandaag de dag heb ik er nog steeds last van. Niet altijd. Maar vooral als ik een hand veel heb gebruikt.
Dezelfde klachten als jou Rob.
Zodra ik hem buig of draai doet het echt heel erg zeer. Hiervoor ben ik toen bij de dokter geweest. Maar zij zei; dat is je pees en daar kan niks aan gedaan worden. Is dat echt zo? Als ik mn heel leven hiermee moet lopen is dat toch flink vervelend!(Je ziet er verder van de buitenkant helemaal niks van!)
Hopelijk weet iemand hier of ik er wel iets aan kan doen? Misschien om de pijn te verminderen?
Reageren
Bedankt!Jacques3 juni 2009 om 12:35Als het oorzakelijke trauma al zo lang geleden is, zal het erg lastig zijn dit te behandelen omdat een eventuele breuk of scheurtje allang genezen zal zijn.
Misschien kan de fysiotherapeut je helpen met hele gerichte oefeningen?
Reagerenanoniem24 april 2013 om 09:31Hallo,
Ik heb de laatste tijd last van mijn polsen.
Reageren
het geeft een stekerig gevoel.
Het is best wel pijnlijk en ik wilde eigenlijk wel weten wat dit kan zijn.
Iemand die dit toevallig weet?Heleen24 april 2013 om 12:27Carpaal Tusselsyndroom?
Reagerenharm2 augustus 2013 om 17:59hallo ik heb sins woensdag opeens last van me pols het schoot er opeens in . donderdag met werke had ik er best veel last van , toen ik vrijdag wakker werd was die dik . wat kan ik hier mee doen?
ReagerenLana3 augustus 2013 om 16:42Pijnstiller en een drukverband en de pols rust geven. Als het met vier dagen niet verbetert of erger wordt, even naar de huisarts.
Lana
Reageren