Zoeken Vraag het forum

last pols

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • rob

hee hallo

heb een vraagje ik heb al een tijdje last van m’n pols vooral als ik hem naar boven en naar beneden buig en ook als ik een vreemde beweging maak zelfs bij het dicht doen van de rits van m’n jas.
    Wat kan dit zijn of wat kan ik hier aan doe????

Groetjes Rob.

7 reacties
    Reageren
    Berend

Overbelasting? Een ontsteking? Irritatie? Wat is de oorzaak, of weet je een aanleiding? Is het plots ontstaan, of is het geledielijk gekomen? Heeft u de pols zwaar belast? Heeft u andere klachten, is de pols dik en gezwollen, is de pols misschien wat rood.
    Er is meer informatie nodig om zonder lichamelijk onderzoek meer te kunnen zeggen over uw klachten.

Reageren
    Britt

Hallo,

Volgens mij heb ik het zelfde.
    Ik ben 7 jaar geleden een keer flink gevallen en heb me toen opgevangen op mn handen. Hierdoor deden mijn polsen flink zeer.
    Vandaag de dag heb ik er nog steeds last van. Niet altijd. Maar vooral als ik een hand veel heb gebruikt.
    Dezelfde klachten als jou Rob.
    Zodra ik hem buig of draai doet het echt heel erg zeer. Hiervoor ben ik toen bij de dokter geweest. Maar zij zei; dat is je pees en daar kan niks aan gedaan worden. Is dat echt zo? Als ik mn heel leven hiermee moet lopen is dat toch flink vervelend!

(Je ziet er verder van de buitenkant helemaal niks van!)

Hopelijk weet iemand hier of ik er wel iets aan kan doen? Misschien om de pijn te verminderen?
    Bedankt!

Reageren
    Jacques

Als het oorzakelijke trauma al zo lang geleden is, zal het erg lastig zijn dit te behandelen omdat een eventuele breuk of scheurtje allang genezen zal zijn.

Misschien kan de fysiotherapeut je helpen met hele gerichte oefeningen?

Reageren
    anoniem

Hallo,

Ik heb de laatste tijd last van mijn polsen.
    het geeft een stekerig gevoel.
    Het is best wel pijnlijk en ik wilde eigenlijk wel weten wat dit kan zijn.
    Iemand die dit toevallig weet?

Reageren
    Heleen

Carpaal Tusselsyndroom?

Reageren
    harm

hallo ik heb sins woensdag opeens last van me pols het schoot er opeens in . donderdag met werke had ik er best veel last van , toen ik vrijdag wakker werd was die dik . wat kan ik hier mee doen?

Reageren
    Lana

Pijnstiller en een drukverband en de pols rust geven. Als het met vier dagen niet verbetert of erger wordt, even naar de huisarts.

Lana

Reageren
Reageer op: last pols
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.