- Anne3 januari 2020 om 19:01
Hallo,
Al een ruim tijd ervaar ik spier of pees klachten rondom mijn armen en benen. Het is ingewikkelder dan ik dacht.
Vorige week had ik last van mijn spieren bij mijn linkerarm. (Bovenarm en binnen arm). Tevens een bobbel (dikte) rechts van mijn pols met begin van mijn binnen hand.
Nu, pijn in mijn binnen been en rechterarm (boven op de hoogte van mijn pols). Ook pijnlijke plek bij mijn schouder.
Het is zo ingewikkeld, ene keer is het 1 van mijn pezen de andere keer mijn spieren. Het is altijd verschillend. Soms heb ik last van beide.
Ik ben langs de huisarts geweest, hij gaf aan dat ik eventueel een ontsteking heb van mijn spier of pees boven op mijn arm (onder schouder). Dat langzamerhand naar beneden wordt verplaatst.
Hoe kan het dan zijn dat mijn ANDERE arm dit ook heeft? En het is zo divers dat op bepaalde momenten ik geen bewegingen kan doen. Niet draaien met mijn armen of iets knijpen.
Ik ben een moeder van 3 kinderen en dit belemmert mijn dagelijkse leven.
De dokter gaf aan dat ik langs moest bij de fysiotherapeut. Na paar behandelingen gaf de fysiotherapeut aan dat hij niets kon betekenen aangezien ik overal last van heb (overal beide armen en benen). Vervolgens moest ik weer naar de dokter. Nu bloed laten testen en afwachten…
Heeft iemand enig idee of ervaring of wellicht iets anders dat je denkt van hé dit herken ik?
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Ik slik 6 paracetamols per dag 1 diclofenac en smeer me in met een zalf dat zelfde effect heeft als diclofenac.
1 reactieReagerenpajaritos9 januari 2020 om 11:29Ik heb spierpijn net boven mijn billen
Reageren