- Milou30 november 2019 om 06:40
Beste,
Al een aantal maanden heb ik last van een dof en soms ook gevoelloos rechter bovenbeen. Standaard als ik wakker word is dit zo, maar de laatste dagen komt het overdag vaak ook opspelen. Vanmorgen had ik inene 2 flinke pijn scheuten aan de zijkant van dat bovenbeen, terwijl het zo dof aanvoelde. Die pijn scheuten heb ik nog niet eerder gehad. Het voelde heel scherp, alsof er een mes in mijn bovenbeen in een zenuw gestoken werd.
Ik ben hiervoor helemaal aan het begin, 4 maanden3 reactiesReagerenMilou30 november 2019 om 06:42Sorry.. Ik drukte te snel op versturen.
Reageren
4-5 maanden terug ben ik hiervoor al naar de huisarts geweest en die zei dat het mogelijk maralgia paresthetica is. Maar toen had ik dat doffe gevoel Max 1 uur per dag, nu minimaal de halve dag en sinds vanmorgen met pijn scheuten. Wat zouden jullie adviseren om te doen?John (moderator)
30 november 2019 om 09:52Ga terug naar de huisarts en vraag een verwijzing voor de neuroloog
ReagerenMilou30 november 2019 om 13:24Oké bedankt, ik zal maandag een afspraak maken :-)!
Reageren