- GRV29 juli 2019 om 00:41
Beste,
Mijn huisarts is op vakantie bij deze een vraag.
Sinds een week geleden begon ik een beetje lichte tintelingetjes en speldenprikjes te krijgen in mijn armen af en toe in mijn benen. Ik hechte er weinig waarde aan.
Na elke ochtend die ik opstond werden mijn benen stijver en stijver. Ook in mijn armen begon de stijfheid toe te nemen. (Ik heb opzich weinig stress)
Nu 6 dagen later is heel mijn lichaam verkrampt en stijf. Ik heb in mijn armen continu een tintelend gevoel (soort prikkeldraad) de spieren staan flink gespannen. En de pijnen stralen uit. Ook heb ik spiertrekjes her en der in de verkrampte spieren.
Mijn vriendin heeft fibromyalgie mijn klachten lijken nu op die van haar. Ik geloof niet dat het dit is aangezien dit niet zo heftig wordt binnen 5 dagen.
Ik zeg er eerlijk bij dat ik me gelijk flink zorgen maak over mijn toekomst aangezien dit niet normaal is. En ben bang dat het nog erger wordt. Paracetamol helpt niks.
Ik denk dat jullie hier ook weinig mee kunnen maar misschien heeft iemand een idee of tip. Wat kan het zijn dat in 5 dagen zo snel toeneemt? Lichaam voelt nu als een heftige griepspierpijn/kramp zonder de rest van de griep.
Alvast bedankt als iemand me kan antwoorden. Dokter is over 2 weken terug
4 reactiesReagerenGRV29 juli 2019 om 00:43Zou het slim zijn om naar de spoedarts te gaan of kan ik beter wachten.
ReagerenGRV29 juli 2019 om 03:14Leeftijd 29
ReagerenGRV29 juli 2019 om 07:43Sorry nog 1 aanvulling. Het gevoel in beide armen is het best te vergelijken met 2 muisarmen
ReagerenJohn (moderator)
29 juli 2019 om 21:18Ga dan naar de vervangende huisarts
Reageren