- Donut20 maart 2019 om 18:49
hallo,
ongeveer 2,5 jaar geleden heb ik mijn wijsvinger, middelvinger en ringvinger gebroken gehad. doordat ik van een skateboard ben gevallen op vakantie. daar naar het ziekenhuis geweest, heel slecht gips gekregen. toen zijn we maar gaan inpakken en terug naar nederland gereden. terug in nederland moest ik opnieuw foto’s laten maken en kreeg ik weer nieuw gips. van toen 2 jaar verder kwamen ze er uit waarom ik er nog zo’n last van heb. er zat blijkbaar een los gescheurde pees. maar dat zit dus helemaal niet op de plek waar ik het gebroken heb gehad. ik ben dus aan die pees geholpen. (dit was altans alleen in mn wijsvinger). maar ik heb dus nog steeds kei veel last van die drie vingers op de plek waar ik ze gebroken heb gehad. en sinds ik uit het gips ben zijn ze ook dikker gebleven dan mijn linkerhand. buigen en mijn hand bewegen doet pijn. zou het kunnen dat het verkeerd is vastgegroeid?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
20 maart 2019 om 22:32Dat is een vraag die ik zo ook niet kan beantwoorden. Vraag aan de huisarts een verwijzing voor de orthopeed
Reageren