harde bult scheenbeen

Goedendag!

Ik ben Fabian, 22 jaar oud.

Ongeveer een maand geleden ben ik aangereden door een auto, ik zat zelf op de brommer. Ik ben redelijk hard gevallen, kin moest worden gehecht en mn knie lag open. Na ongeveer een week kreeg ik jeuk naast mn scheenbeen(rechterbeen, links van het scheenbeen) en deed het krabben zeer. Ik merkte toen ook een subtiele blauwe plek op, relatief klein. Op de blauwe plek voelde ik een harde bult onderhuids (1cm in diameter) en zo goed als onzichtbaar vanaf de buitenkant. Het beurse plekje is ondertussen weg, alleen zit de bult er nog wel.

Op mijn scooter zit een beugel aan de zijkant, en dat been zat ook vast onder de scooter na de val, ik herinner me er alleen niet zo veel meer van, en voelde daar in eerste instantie dus niks. Kan het toch wel zijn dat de beugel er op is gekomen? en waar komt dan die bult vandaan?

De bult zelf doet een klein beetje pijn als ik er op druk, de huid erop is minder gevoelig als normaal en weet niet in hoeverre hij kleiner is geworden sinds de ontdekking. Kan iemand mij vertellen of het een verschijnsel van de val kan zijn? Ik kan er relatief weinig over vinden namelijk.

Met vriendelijke groet,

Fabian

Reageren

Het an natuurlijk door de val komen, maar het is moeilijk om er zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen . Ga naar de huisarts en laar ernaar kijken

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: harde bult scheenbeen

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe