- Anoniem3 januari 2019 om 14:53
Hallo,
Ik ben in oktober door een duik naar de bal als keeper, op een gebogen knie terecht gekomen met mijn volle gewicht.
Ik heb af en toe slot klachten en pijn in knie met traplopen en als ik draai, bijv in mijn slaap. Huisarts fysio en ik dachten aan scheur meniscus.
Vandaag voor uitslag bij de orthopeed geweest. Op een botkneuzing na kan hij niks vinden. Het kan nog maanden duren voordat de botkneuzing over is tot zelfs een jaar. Eerst zegt de arts assistent dat ik al die maanden rust moet houden en dat ik niet mag sporten. Uiteindelijk zegt ze dat ik alles gewoon mag doen omdat er niks kapot is. De arts zelf niet mogen spreken. En zij bleef vervolgens vaag over het wel of niet sporten.
Ik denk zelf dat het een scheur achter in de meniscus is. Dat heb ik ook met mijn linker knie gehad. Die scheur was niet te zijn op de mri, maar wel met een echo. Ik stelde voor om een echo te maken van de achterkant van mijn knie. Maar de arts assistent en na overleg met de orthopeed vonden ze dat niet nodig. Nu ben ik naar huis gestuurd en word ik pas over 3 maanden terug gebeld. Ik mag niet eens terug komen bij de orthopeed zelf.
Afgelopen operatie heb ik in een ander ziekenhuis gehad. Raden jullie aan om nog 3 maanden met pijn en slotklachten rond te lopen, of kan ik bij de huisarts beter een second opinion aanvragen bij het andere ziekenhuis waar ze me afgelopen keer ook goed hebben geopereerd?
Ik zou graag advies willen!
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
4 januari 2019 om 00:41Vraag om een verwijzing voor een second opinion
ReagerenAnoniem4 januari 2019 om 13:38Dank u wel voor het advies Tandor.
Ben bij de huisarts geweest en zij heeft het zelfde gevoel. Heeft mijn knie nog even geckeckt en voelde mijn knie ook knakken en iets verschieten. Dus zij heeft mij door gestuurd.
Heb nu 30 januari afspraak in Maartenskliniek
Reageren