Zoeken Vraag het forum

Fasiculaties in voet en onderarm.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Al een hele poos aan het sukkelen met gezondheid, echter gaat het nu redelijk beter.
    Het is enkele maanden geleden begonnen met een griep, waarbij de dokter vond dat de hartslag wat aan de hoge kant lag. Zodoende een ECG van het hart laten maken maar geen afwijkingen te zien.

Nu heb ik al redelijk wat weken last van trillende spiertjes aan de zijkanten (binnenkant) van de voet ook het gevoel wat wankel/ uit balans op de benen te staan. Ook trekt de spier in de onderarm zo nu en dan samen, dit is vooral waarneembaar als ik me goed uit strek.

Stress gerelateerd lijkt het me niet te zijn omdat ik niet vind dat ik in een stress situatie zit.

Nu heb ik van kinds af aan dat mijn armen trillen als ik een zak aardappelen van 5 kg gestrekt voor me houd bijv. Of als ik een paar push ups doe trilt het hele lichaam mee.

Pijn ervaar ik niet. Vind het nog niet zo zorgwekkend om naar de huisarts te gaan.
    Iemand misschien een idee wat het zou kunnen zijn?

Reageer op: Fasiculaties in voet en onderarm.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.