Zoeken Vraag het forum

Uitstekende ruggenwervel soort kyphose

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Janneke

In het midden van mijn ruggenwervel op een hoogte van ongeveer iets boven mijn ellebogen steekt mijn ruggenwervel een stukje naar buiten.

Dit is al sinds mijn jeugd en ik weet dan ook al dat het echt de ruggenwervel is.
    Met oefeningen probeer ik zoveel mogelijk de ruggenwervel in de goede positie te krijgen. Ook ben ik elke dag bezig met mijn houding.
    Ik merk alleen dat het niet zo effectief werkt om de ruggenwervel zoveel mogelijk in de juiste positie te krijgen.

Heeft iemand hier misschien tips voor of weet van een alternatieve behandeling?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Ik ben zelf geen voorstander van manipulaties van wervels, maar je zou een chiropractor kunnen proberen

Reageren
Reageer op: Uitstekende ruggenwervel soort kyphose
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.