Ik heb al 3 maanden een onwijs zere ruggewervel, net onder mijn bh bandje. Het doet continue zeer maar zodra ik of iemand anders eraan kom, ik op mijn rug lig of lekker achterover op de stoel wil zitten kan ik het wel uitschreeuwen. Ik moet 15 januari voior een ct scan om te kijken wat eraan mankeerd maar ik vroeg mij af of er hier iemand misschien al een idee had wat het kan zijn want ik maak me best zorgen. Ik hoop wat te horen. Groetjes Rianne
kan gewoon een verkeerde stand van de wervel zijn. normaal ga ik daarmee naar de chiropractor, maar jij gaat in de scan dus wacht die uitslag maar even af. Daarna misschien naar de Chiropractor? Sterkte! Brenda
Brenda, dit is een ZEER slecht advies.
Als het een hernia zou zijn, kan manipulatie grote schade veroorzaken.
ok, en wat is een hernia? Heb er wel wat over gehoord maar weet helemaal niks wat betreft je ruggewervels. Lijkt wel of ik er steeds meer last van krijg, doet nu zelfs zeer als ik op mijn zij nota bene in bed lig, heb dan het gevoel alsof mijn rug een soort doorzakt op die plek wat ook weer druk veroorzaakt. Wel balen dat ik 15 januari pas kan, is er wat aan die pijn te doen?
Een verkeerde stand van een wervel is het niet, want heb 31 december rontgen foto's laten maken en daar was eigenlijk 1 2 3 niks op te zien, wel zeiden ze dat de stand van mijn wervels normaal is.
Soms is een hernia niet direct te zien op een foto. De pijn bewijst dat er iets fout is.
Hallo Rianne,
Ik ben benieuwd wat er met je rug aan de hand is/was?
Ik heb sinds een aantal weken ook klachten op dezelfde plek.
Ik hoor graag van je,
Alvast bedankt,
Gr. Nickycapi
Beste Rijssenbrij,
En wat was het bij jou?
Ik heb nl. dezelfde pijn nu. Niet elke nacht pijn, maar gem. 1x per week. Rugpijn in de ruggewervel.
Gr.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies