- Anoniem15 december 2017 om 07:33
Gisteren werd ik wakker met een zeir pijn net onder mijn stuit. Ik ben niet gevallen, heb niet gesport etc etc.. het is niet dik en ook niet blauw. Gedurende de dag werd de pijn alleen maar erger.. inmiddels kan ik niet meer omdraaien in bed, naar het toilet, hoesten, mijn neus snuiten, opstaan of lopen zonder pijnscheuten.. ik ben er gewoon misselijk van en de tranen schieten iedere keer in mijn ogen..
Omdat ik niet ben gevallen en dit gewoonweg niet kan verklaren vraag ik mij af of iemand weet wat dit kan zijn?
Alvast bedankt
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 december 2017 om 09:09Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Ga met de klachten naar de huisarts.
ReagerenAnoniem18 december 2017 om 14:22Dat heb ik gedaan. X-sacrum gehad en alles is ok.. niets verschoven, gebroken of gescheurd.. wel heb ik vaak spierpijn in mijn bil, maar dit is echt bot pijn in het staartbeentje op een bepaalde plek. Dus niet uitstralend of iets.
Het is nu minder, maar nog steeds kan ik veel dingen niet als ik geen tegendruk geef. Dat vind ik ook zoiets raars.. dus zitten gaat prima, liggen gaat prima, maar als hij dus een soort van “los hangt”, doet het pijn…
Ik snap totaal niet wat dit is..
Reageren