Zoeken Vraag het forum

Pijnlijk stuitje

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Lisanne

Sinds een week heb ik erge pijn in mijn stuitje en omdat ik niet was gevallen of zoiets, moest ik van mijn ouders naar de dokter. De dokter noemde het “pijnlijk stuitje” en er is niets aan te doen, maar de pijn wordt niet minder en ik wordt er compleet gek van. Ik voel het namelijk als ik loop, in een bepaalt tempo ren, zit (vooral op een zacht oppervlak) en als ik op bepaalde manieren lig.
    Sinds een aantal dagen zit er ook een bult iets links van mijn stuitje en ik weet niet wat het is.
    Weet iemand wat het kan zijn, want die diagnose van de huisarts geloof ik niet helemaal, zeker sinds er een bult zit.
    Alvast heel erg bedankt voor jullie help

Reageer op: Pijnlijk stuitje
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.