- Herman11 oktober 2017 om 17:32
Hallo iedereen die dit leest.
Ik heb een paar vragen die volgens mij wel bij elkaar kunnen!
Ik heb al maanden pijn aan beide zijden van mijn heup. Begonnen ongeveer juni/juli. Ik ben ermee bij de huisarts geweest en die zegt dat het geen versleten heup is, ( ik ben een man van 65 jaar ) maar slijmbeurzen. Ik moest enkele oefeningen doen en toen zei hij dat. Nou, dat zal best kunnen, hij weet het beter dan ik. Ik moest zalf ( Voltaren ) kopen en smeren. Zelf betalen! Na weken smeren geen verbetering. Ben gestopt. Ook trekt de pijn weleens door mijn been heen. Nu heb ik in november een Pet-CT scan voor weer een ander onderzoek. Kan door middel van zo’n scan ook gezien worden wat er bij de heupen speelt? Ik heb voor ik de pijn in beide heupen kreeg veel therapie gehad voor mijn conditie waaronder 2 x per week op een roeiapparaat en ik heb gewoon het idee dat met dat roeien de pijn is begonnen. Zou dat de oorzaak kunnen zijn? Ben nu bang om weer naar de fysio te gaan! Iemand een idee? Overigens kan ik ook injecties krijgen maar daar zit ik ook niet op te wachten natuurlijk. Ik vind het lastig.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
11 oktober 2017 om 18:02Het roeien zou de oorzaak kunnen zijn. ik zou je dus wel willen aanraden om naar de fysiotherapeut te gaan met de klachten.
Met een scan kan eventueel gekeken worden of er iets mis is met de heup.
Reageren