- Jesse29 juli 2017 om 06:42
Afgelopen dinsdag is er tijdens mijn werk (vakkenvuller AH) een stekende pijn ontstaan in een spier vlak onder mijn rechter schouderblad. Ik kon die nacht niet veel bewegen en maar op enkele manieren een pijnloze positie aannemen in bed. De volgende dag was het al weer iets minder.
Donderdag was de pijn zo goed als weg. Die avond weer naar mijn werk, maar weer kwam de pijn terug tijdens het weggooien van karton in de kartonpers. De pijn was iets minder hevig en slapen ging vrij redelijk.
De volgende dag eigenlijk niets meer aan de hand, maar moest wel weer werken die avond (voor het laatst voor de vakantie). Tijdens het werken geen last gehad in mijn rug en na het werk met mensen naar de MC Donalds geweest. Hier schoot echter, tijdens een sprintje naar de auto, weer een scherpe pijn in mijn rug, maar deze keer iets lager, namelijk aan de rechterkant in mijn rug ter hoogte van mijn ribben.
Ik heb deze nacht ongeveer een uurtje geslapen, omdat de pijn zo hevig was en kan op geen enkele manier liggen zonder die pijn te voelen. Paracetamol heeft ook niet geholpen.
Mijn vraag is nu of het gewoon een spier verrekking is of iets anders. Het voelt namelijk wel alsof mijn rugspier rechts van mijn ruggengraat dikker is dan die aan de andere kant.
(PS: ik wel vaker last gehad van een hevig stekende spier net onder mijn schouderblad. Ik ben 17 jaar)1 reactieReagerenJohn (moderator)
29 juli 2017 om 12:02Dat kan een verrekking zijn of een overbelasting. Â Ga een keer naar een fysiotehrapeut
Reageren