Zoeken Vraag het forum

Pijn bij drukken op zitbeen (of schaambeen?)

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Oemie

De afgelopen maanden heb ik dagen gehad dat ik last heb van pijn als ik druk op de zitbeen of schaambeen, weet niet zo goed welke van de twee ik precies voel.

Als ik er last van heb,  doet het vooral pijn als ik vanuit tussen mijn benen erop druk, alleen aan de linker kant. Ik merk wanneer ik daar last van heb zodra ik op de fiets zit, maar als ik er een tijdje op zit dan gaat het ook wel weer. Soms lijkt het ook door te schieten naar m’n knie tijdens het fietsen.

De eerste keer dat ik mij kan herinneren dat ik hier last van had was een paar maanden geleden na het sporten (squatten) toen ik iets te enthousiast bezig was.

Ik kan verder gewoon normaal alledaagse dingetjes doen, behalve dus lekker fietsen. Daarnaast sport ik ook ongeveer 3 keer per week.

Iemand hier een idee wat dit zou kunnen zijn?

2 reacties
    Reageren
    Oemie

Hier doet het dus pijn als ik erop druk

[blockquote]BBCode you used is not allowed.[/blockquote]

Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Ga met de klachten naar de huisarts.

Reageren
Reageer op: Pijn bij drukken op zitbeen (of schaambeen?)
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

2 min leestijd

Nieuwe website Dokter.nl komt eraan (week 24)

4 min leestijd

Eczeem en hooikoorts: waarom ze zo vaak hand in hand gaan

4 min leestijd

Hooikoorts en immunotherapie: wanneer is het een optie?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.