Zoeken Vraag het forum

Langdurig herstel na enkelbandreconstructie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Natas

In september 2016 geopereerd aan mijn enkelbanden. Volledig afgescheurd en fysio, brace etc werkte niet. Ik heb een enkelbandreconstructie gehad. Hierbij zijn mijn enkelbanden teruggehecht.
    Nu 7,5 maand later ben ik nog altijd bezig met fysiotherapie. Het herstel gaat erg langzaam. Mijn enkel kan weinig hebben en bij het minste of geringste krijg ik continu reactie in het gehele gewricht.
    Na die tijd 3x door mijn enkel gegaan. Steeds als ik op goede weg zit met fysiotherapie ga ik weer een keer door mijn enkel heen en krijg ik volgens mijn fysio een heftige reactie in het gewricht.
    Volgens mijn fysio is de constructie intact, maar krijgt alles erom heen zo’n opdonder dat ik weer een poos met pijn rondloop.
    Ik word er een beetje moedeloos van en mijn geduld raakt een beetje op. Daarnaast werk ik in de zorg en maak ik de nodige kilometers op een dag dus krijgt mijn enkel ook aardig wat te verduren.
    Heeft iemand tips?!?! Brace is al geprobeerd maar zorgt niet voor verbetering…

Groet Natas

Reageer op: Langdurig herstel na enkelbandreconstructie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.