Zoeken Vraag het forum

Enkelband gescheurd, blijvende klachten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Maike

Vorig jaar juni compleet door mijn enkel gegaan. Naar buiten omgeslagen. Meteen mega dik en blauw gekleurd. Week drukverband, 2 weken gips en toen brace met fysio. We zijn nu bijna een jaar verder maar ik blijf er echt mega veel last van houden. Blijvende pijn, stijfheid, dik en blauw. Mri gehad, maar geen afwijkingen. Vraag me nu echt af wat er moet gaan gebeuren. Kan niet eens een km lopen want dan word ik gek van de pijn. Verslag van de mri gelezen, maar afspraak orthopeed over 1,5 week pas. Zie hier onwijs tegenop, want ik ben bang dat hij niets voor me kan doen. Jullie nog tips?

1 reactie
    Reageren
    Suus

Zorgen dat je eerst een goede diagnose krijgt.
    Dus laten onderzoeken waar je klachten precies door veroorzaakt worden.
    Pas dan kan je orthopeed bepalen wat er mogelijk gedaan zou kunnen worden.
    En het herstel kan heel erg lang duren, ik revalideer inmiddels ruim 4 jaar van een enkelblessure nadat ik me heel stom thuis tijdens het stofzuigen verstapte op een flos van de hond……

Reageren
Reageer op: Enkelband gescheurd, blijvende klachten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.