Zoeken Vraag het forum

Pijn in knie en achillespees

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Naomi b

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag een heel lang stuk gewandeld (3.5 uur lang) op de hoge veluwe. Daar heb je zanderige paden, harde paden en veel heuvels.. ik kreeg tijdens het wandelen pijn in mijn voeten en achilespees waar door de laatste lootjes tot we weer bij de auto waren erg zwaar. In de begin van de avond kreeg ik ineens constante pijn in mijn knie en achilespees. Ik lig momenteel in bed en kan er gewoon niet van slapen z’n pijn dat het doet! Ik heb het internet al afgestruind maar daar staan me toch weer gruwelijke dingen op, dus ik dacht. Ik kan mijn verhaal ook hier vertellen en misschien heeft iemand tips :). Ik ga gelijk om 9 uur straks de dokter en de fysio opbellen of ze nog een plekje voor mij hebben. Als iemand iets gelijke doormaakt zou ik het fijn vinden om te weten wat jullie hebben gedaan dat je iniedergeval kan slapen. Alvast bedankt!

Reageer op: Pijn in knie en achillespees
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

2 min leestijd

Nieuwe website Dokter.nl komt eraan (week 24)

4 min leestijd

Eczeem en hooikoorts: waarom ze zo vaak hand in hand gaan

4 min leestijd

Hooikoorts en immunotherapie: wanneer is het een optie?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.