- Suzanne10 juli 2012 om 18:37
Hallo,
Vanaf min 15e heb ik al pijnlijke achilles pezen. Vooral na een lange wandeling of als ik op ongelijke vloer heb gelopen(zoals sneeuw,zand) Ik ben naar de dokter geweest en ze stuurde me elke keer naar de Fysio of dat ik zoltjes moest gaan dragen. Dat heb ik steeds gedaan. En ook een band maar niks helpt. Ik heb al 2x medicijnen er voor gehad maar dat helpt ook niet. De laatste keer bij de dokter geweest, en weer medicijnen gehad. De dokter heeft letterlijk gezegt dat ze niet weet wat ze met mijn klacht moet doen!! ik stond echt versteld.
Mijn klacht wordt steeds erger.
Pijnlijke trek steek in me achilles pezen tijdens het lopen. In de ochtend en als ik gezeten heb is de pijn het ergst. Maar de pijn houd de hele dag aan. Ik probeer het nu te ontlasten. Maar het gaat zo niet! Ik weet niet wat ik hiermee aan moet en wat het kan zijn. Mijn dokter heeft ook geen idee. Ik ben echt radeloos, maar het kan zo niet! Heb er veel last van, de pijn blijft sinds 2 weken aanhouden. Terwijl ik het eerst alleen kreeg na lange wandeling ofso. Maar sinds 2 weken is het erger geworden en blijft de pijn aanhouden.Iemand tips, ideeen of ervaringen ofso? want ben echt radeloos!
2 reactiesReagerenGeert14 oktober 2012 om 16:53Mogelijk kom je in aanmerking voor een achillespeesverlenging. Ik ben vrijdag aan de beurt. Lees voor info op google spaarneziekenhuis
ReagerenAnoniem15 oktober 2012 om 08:31Google eens chronische achilles tendinopathie
Reageren