Zoeken Vraag het forum

Achillespezen doen pijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Suzanne

Hallo,

Vanaf min 15e heb ik al pijnlijke achilles pezen. Vooral na een lange wandeling of als ik op ongelijke vloer heb gelopen(zoals sneeuw,zand) Ik ben naar de dokter geweest en ze stuurde me elke keer naar de Fysio of dat ik zoltjes moest gaan dragen. Dat heb ik steeds gedaan. En ook een band maar niks helpt. Ik heb al 2x medicijnen er voor gehad maar dat helpt ook niet. De laatste keer bij de dokter geweest, en weer medicijnen gehad. De dokter heeft letterlijk gezegt dat ze niet weet wat ze met mijn klacht moet doen!! ik stond echt versteld.

Mijn klacht wordt steeds erger.
    Pijnlijke trek steek in me achilles pezen tijdens het lopen. In de ochtend en als ik gezeten heb is de pijn het ergst. Maar de pijn houd de hele dag aan. Ik probeer het nu te ontlasten. Maar het gaat zo niet! Ik weet niet wat ik hiermee aan moet en wat het kan zijn. Mijn dokter heeft ook geen idee. Ik ben echt radeloos, maar het kan zo niet! Heb er veel last van, de pijn blijft sinds 2 weken aanhouden. Terwijl ik het eerst alleen kreeg na lange wandeling ofso. Maar sinds 2 weken is het erger geworden en blijft de pijn aanhouden.

Iemand tips, ideeen of ervaringen ofso? want ben echt radeloos!

2 reacties
    Reageren
    Geert

Mogelijk kom je in aanmerking voor een achillespeesverlenging. Ik ben vrijdag aan de beurt. Lees voor info op google spaarneziekenhuis

Reageren
    Anoniem

Google eens chronische achilles tendinopathie

Reageren
Reageer op: Achillespezen doen pijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.