- RickH27 januari 2017 om 22:04
Ik heb nu al langer dan een half jaar echt het spierpijn gevoel achter me linker schouderblad, en ik heb redelijk vaak een ´´hartoverslag´´ ik ben al 2 keer naar de huisarts geweest maar die zegt dat der niks aan de hand is, en mijn bloeddruk en hart gewoon normaal doen.
Ik heb al aardig wat research gedaan en der komen echt vaak dingen overeen met een probleem aan mijn hart.
Zoals dus spierpijn achter linker shouderblad, soms ineens een benauwd gevoel, aardig veel hart overslagen gaat geen dag voorbij zonder een hart overslag, ook gaat hij soms ineens hard te keer. Dit komt echt overeen met alles dat ik zie staan, maarja…Ik ben pas 18, en klinkt een beetje overdreven maar misschien ook niet, soms denk ik echt ik ga nu gewoon kapot.
Het liefst wil ik natuurlijk mijn bloed enzo laten testen en een hart filmpje maken alleen, ik ben pas 18 en heb niet zoveel geld, zit liever niet met een zorgverzekering waarbij ik straks meer moet betalen dan ik aankan.3 reactiesReagerenJohn (moderator)
27 januari 2017 om 22:13RickH27 januari 2017 om 22:18Al gedaan der kwam 38 uit.
ReagerenJohn (moderator)
27 januari 2017 om 22:30Probleem is alleen, dat wanneer je zekerheid wilt hebben er toch een ECG gemaakt zou moeten worden. Overleg het toch nog eens met je huisarts. De meeste huisartsen kunnen dat zelf doen
Reageren