- Thomas18 januari 2017 om 13:59
Hallo,
Ik ben laatst van mijn fiets gevallen waardoor ik denk ik mijn been licht heb verdraaid. Verder was de pijn weg binnen een dag of twee. Ik heb een paar dagen daarna zonder enige pijn een hele dag kunnen skaten zoals ik normaal graag doe. Maar een kleine week later toen ik weer ging boarden onstond er uit niets (of niet opgemerkt) een pijn die volgens mij van de meniscus kwam. Ik kon amper naar huis fietsen omdat mijn been bij elke buiging pijn deed. Dit heeft twee dagen aangehouden. Ik ben nu weer twee dagen verder een kan weer gewoon mijn been buigen. Verder is geen sprake meer van zwelling. Alleen gaat het buigen van mn been wat stugger dan normaal gesproken. Hopelijk heb ik hiermee de situatie een beetje duidelijk kunnen uitleggen. Wat word er aangeraden? Moet ik naar de doktor? Of is voldoende rust pakken genoeg?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
18 januari 2017 om 14:14Ik zou even een par dagen rust nemen. Als de klachten dan nog niet over zijn, ga dan even naar de huisarts of een fysiotherapeut en laat naar de knie kijken
Reageren