Hoi de uitslag waar ze het over hebben in stadium 2 hoelang blijft die zitten zonder behandeling en zit dat aleen op.je buik.bvn of over je hele lichaam en heb je dan meer klachten gr gerard
Die vlekjes zitten over je hele lichaam, voornamelijk ook op je handpalmen en voetzolen.
Als je op Google zoekt naar syfilis in combinatie met het woord roseolen (zo worden die vlekjes genoemd) dan zie je afbeeldingen. Ze zijn eigenlijk niet te missen en kunnen niet verward worden met andere plekjes, vlekjes of pukkeltjes.
Vaak in combinatie met griep, vermoeidheid, kale plekken op je hoofd (plukjes, "moth eaten alopecia" genoemd), soms ook gezichtsverlies.
Vraag: als je hiermee bezig bent, en je twijfelt, waarom laat je dan geen syfilis test doen? Een actieve infectie is nl. gemakkelijk vast te stellen.
Oke nou tis meer iets waar io super bang voor ben ben 3jaar geleden op getest met 7.5 week negatief aleen ik heb nu wat pukkeltjes op.me buik lijkt op.puistjes dus dachy miss is de test vals negatief geweesd
Als de test negatief was heb je geen syfilis.
Punt.
Zo eenvoudig is het.
Vals negatief komt eigenlijk niet voor.
Boute bewering dat false negatief niet voorkomt, geen enkele test haalt de 100%. En Gerard ga gewoon naar je huisarts.
"Ga gewoon naar je huisarts".
Voor een paar pukkeltjes op je buik die op een puistje lijken? De huisarts ziet je aankomen. Als iedereen daarvoor naar de huisarts zou gaan, dan wordt de zorg tien keer zo duur.
Test sie ik had gexaan bij de huisarts met 7wejen en 5dage was nagatief ik hsd ook geen zweer ofzo en ik was aleen afgetrokken zonder cd en gepijpt met cd de huisarts zei dat het goed was dus miss moet ik daat gewoom van uit gaan tis nu ook 3jaar terug
En volgens mij heb ik dan ook bijna geen risico gelopen toch en als ik het hqd gehqd dan was die test tofh zeker positiwf geworden en als ik op.inyernet zoek dan zou ik nu roch meer klachten moeten hebben tis 3jqqr geleden
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies