- Onbekend22 augustus 2022 om 23:29
Perfect
Dan 13 september zal ik me testen
5 weken 2 dagen
En dan heb ik ook de zekerheid aangezien dat gewoon gezien word als 6 weken
En heb ik eindelijk vrede met alles op vakantieFijne nacht alvast!
Onbekend22 augustus 2022 om 23:32Ik weet nu alles dankzij U
En als ik me dan test ook al is het niet nodig voor hepatitus en hiv
Heb ik toch alle zekerheid na 5 weken en 2 dagen dan de test te doen aangezien dat hetzelfde is als 6 weken
😁
en deze keer zal ik het in mijn hoofd stampen en onthouden hahah
ReagerenIkke4 december 2023 om 07:09Ik heb sex gehad met condoom met een prostitue. Geen zichtbare zweer op de vagina. Tijdens de penetratie is er vaginaal vocht over het condoom gelopen tot op de onbedekte basis van mijn penis. Kan ik hiervan syfilis krijgen?
ReagerenAnoniem4 december 2023 om 08:55Voor een syfilis besmetting moet contact zijn met zweer zelf.
ReagerenIkke4 december 2023 om 10:03- Dat dacht ik ook tot ik op internet nogal vaak terugvond dat transmissie via met syphilis besmette body fluids mogelijk is zijnde bloed, sperma of vaginaal vocht. Dus ik maak mij de bedenking dat stel dat zij inwendig een syphiliszweer heeft kan het vaginaal vocht deze bacterie meepakken en alsnog besmetting veroorzaken op het gebied buiten het condoom?
Anoniem4 december 2023 om 10:47Je stelt dezelfde vraag nu precies nog een keer.
Een syfilis infectie overdragen via de intacte huid van de penis, dus niet de slijmvliezen van voorhuid of eikel, is eigenlijk niet mogelijk.
ReagerenJohn (moderator)
4 december 2023 om 17:13Niet erg waarschijnlijk.
Reageren